Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις σε συχνά τιθέμενες ερωτήσεις. Εάν παρ’ όλα αυτά έχετε ερωτήσεις ή απορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
- Προσφέρετε εγγύηση στα προϊόντα που εμπορεύεστε;
Όλα τα προϊόντα της «AgroService» καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας της επίσημης αντιπροσωπείας. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην Εγγύηση Προϊόντων.
- Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής;
Προσφέρουμε αποστολή με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) και με μεταφορική εταιρεία για βαριά (άνω των 21kg) ή ογκώδη προϊόντα. Φυσικά μπορείτε να παραλάβετε και από το κατάστημα της Agroservice.
- Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Η πληρωμή σας μπορεί να πραγματοποιηθεί: Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό – Με πιστωτική / χρεωστική κάρτα – Με αντικαταβολή μετρητοίς – Μέσω Paypal. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στους Τρόπους Πληρωμής.
- Μπορεί να ακυρωθεί μια παραγγελία;
Δίνεται η δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας, κατά την περίοδο που βρίσκεται στο στάδιο επεξεργασίας. Σε περίπτωση που η ακύρωση της παραγγελίας γίνει μετά την έναρξη της αποστολής, επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα.
- Τι να προσέξω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Παρακαλούμε με την παραλαβή των προϊόντων να ελέγξετε το πλήθος των πακέτων με την απόδειξη του μεταφορέα, όπως και την κατάσταση τους. Σε περίπτωση παρατυπίας παρακαλώ αναφέρετέ το στον μεταφορέα, μην υπογράψετε και ενημερώστε μας άμεσα.
Επίσης, κατά το άνοιγμα της συσκευασίας ελέγξτε προσεκτικά το περιεχόμενο με τα είδη του παραστατικού. Σε περίπτωση ασυμφωνίας παρακαλούμε ενημερώστε μας.
- Τι πρέπει να κάνω, εάν χρειαστεί να επιστρέψω ένα προϊόν;
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της «AgroService» παραλάβατε λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας, μπορείτε να τα επιστρέψετε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους, μέσα σε 5 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής τους.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Επιστροφών.